Pencinta diriku

Pages

Friday, April 15, 2011

Kenapa mata saya bengkak, saya tak mengintai orang mandi pun.


Balik dari dating bersama cik raihan tiba-tiba mata aku rasa pedih semacam,shit! Bangun pagi-pagi tengok mata aku peh...bengkak syiot....yang peliknya apasal la mata aku bengkak tanpa sebarang petanda.Musykil di situ. Nak kata aku mengintai orang mandi? ehm....mana maunyer....Orang cantik lagi bergaya macam aku ni jatuh saham la beb kalau mengintai orang mandi....lain lah kalau macam Dennis Oh....ehem! korang isi tempat kosong la...huhuhu










Sedikit sesi photographer bersama best buddy since secondary school ok. :)

Coach darling




Tiru macam saya




Saya beli happy meal, saya ok




Dapat test 3D to view samsung plasma





erkkk...




Its time for makeover girls!




Nak duit, nak duit ..




1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...